24 April 2026
19.00u -
22.00u
Groen Oost-Vlaanderen organiseert een afterwork drink voor alle leden bij Ship & Sip. Kom langs, geniet van een hapje en drankje, sla een praatje met de provincieraadsleden en elkaar.
Praktisch
🗓️ Vrijdag 24 april 2026
🕖 Vanaf 19:00
📍 Ship & Sip, Handelsdokkaai 18, 9000 Gent
👉 Schrijf je hieronder in
Bereikbaarheid
- Op een kwartier stappen van Gent-Dampoort
- Met de bus neem je lijn 6 en stap je af aan halte 'Gent Dok Noord'
- Neem tram 4 en stap af aan halte 'Heilige Kerst' (passeert ook aan station Gent-Sint-Pieters)
- Kom je toch liever met de wagen? Parkeer dan in parking Dok Noord
Vragen?
Contacteer [email protected].