24 April 2026

19.00u -
22.00u

Afterwork Groen Oost-Vlaanderen

Ship & Sip , Handelsdokkaai 18, 9000 Gent

Ik doe mee!
Afterwork Groen Oost-Vlaanderen

Groen Oost-Vlaanderen organiseert een afterwork drink voor alle leden bij Ship & Sip. Kom langs, geniet van een hapje en drankje, sla een praatje met de provincieraadsleden en elkaar. 

Praktisch

🗓️ Vrijdag 24 april 2026
🕖 Vanaf 19:00
📍 Ship & Sip, Handelsdokkaai 18, 9000 Gent
👉 Schrijf je hieronder in

 

Bereikbaarheid

  • Op een kwartier stappen van Gent-Dampoort
  • Met de bus neem je lijn 6 en stap je af aan halte 'Gent Dok Noord' 
  • Neem tram 4 en stap af aan halte 'Heilige Kerst' (passeert ook aan station Gent-Sint-Pieters)
  • Kom je toch liever met de wagen? Parkeer dan in parking Dok Noord

 

Vragen?

Contacteer [email protected]

Kom je ook?
Door je in te schrijven ga je akkoord dat Groen je gegevens verwerkt en bijhoudt volgens haar privacybeleid. Als je aanvinkt dat je e-mails wilt ontvangen, houden we je op de hoogte volgens je interesses. Je kan je gegevens opvragen, laten verbeteren of laten verwijderen.